Fahrenheit Linkshell
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!]

3 posters

Go down

Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!] Empty Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!]

Post  Ceruleanknight Sun Jun 17, 2012 3:53 pm

Gather together - Rassemblez vous @ 630PM UK 19h30 FR.
Subscribe, list your available jobs if you do, & say what you want from her.
Inscrivez vous, listez vos jobs opérationnels si vous voulez venir, & enfin, que voulez vous de cette vieille chouette ? =O



Informations > Click here <
Ceruleanknight
Ceruleanknight
Linkshell Leader
Linkshell Leader

Messages : 12
Date d'inscription : 2011-09-10

https://fahrenheit.rpg-board.net

Back to top Go down

Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!] Empty

Post  staltor Sun Jun 17, 2012 7:47 pm

present bon vus que nin est mon prio je dirai la bac mais si bcp de gens la need je leur laisse et je prendrait l'oreille.
present nin is my job prio so i need ring but if most people her need i don't take him but i take ear
staltor
staltor
Linkshell 2nd Leaders
Linkshell 2nd Leaders

Messages : 15
Date d'inscription : 2012-05-19
Age : 28

Back to top Go down

Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!] Empty Re: Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!]

Post  codefafad Wed Jun 20, 2012 12:21 pm

Present

codefafad

Messages : 11
Date d'inscription : 2012-06-17
Age : 42

Back to top Go down

Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!] Empty Re: Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!]

Post  codefafad Wed Jun 20, 2012 6:41 pm

EVENT ANNULER

codefafad

Messages : 11
Date d'inscription : 2012-06-17
Age : 42

Back to top Go down

Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!] Empty Re: Wednesday 20 June/Mercredi 20 Juin -> R like/comme [Rani] R like/comme [ROUND 1 !!!!]

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum